Սասնա Ծռեր Ստուգողական
Սասնա ծռեր
(գնահատվող աշխատանք խոսքի մշակույթից և գրականությունից)
Մինչև 10-րդ առաջադրանքը՝ յուրաքանչյուր առաջադրանքը գնահատվում է 0.5 միավոր։ 11-րդ առաջադրանքը՝ հեքիաթը, 5 միավոր
- Պատմակ ան ո՞ր ժամանակաշրջանն է իր արտացոլումը գտել «Սասնա ծռեր» էպոսում։
9-10րդ դարերում է ժամանակաշրջանը իր արտացոլումը գտել:
2.Գրեք յուրաքանչյուր հերոսի կնոջ անունը։
Սանասար-Դեզձուն Ծամ , Մեծ Մհեր-Արմաղան, Մսրա Մելիք-Իսմիլ խաթուն, Սասունցի Դավիթ-Խանդութ, Փոքր Մհեր-Գոհար:
Սանասար-Դեզձուն Ծամ , Մեծ Մհեր-Արմաղան, Մսրա Մելիք-Իսմիլ խաթուն, Սասունցի Դավիթ-Խանդութ, Փոքր Մհեր-Գոհար:
3.Նշեք այն կերպարների անունները, որոնց «Ողորմիների» մեջ ողորմի չի տրվում (Դառնամ զողորմի չի տամ…»։
Մսրա Մելիքին և Խանդութին չի տալիս զողորմի, Չմշկիկ Սուլթանին:
Մսրա Մելիքին և Խանդութին չի տալիս զողորմի, Չմշկիկ Սուլթանին:
4.Ի՞նչ է էպոսը։ Նշեք Էպոսի ընդհանրությունը հեքիաթի և առասպելի հետ։
Էպոսը ժողովրդի կողմից ստեղծված ստեղծագործություն է:Նրա ընդհանրությունը կայանում է նրանում ,որ բոլորնել ունեն չափազանցություններ ,հրաշագործություններ, և նաև բոլորի վերջում հաղթում է բարին:
Էպոսը ժողովրդի կողմից ստեղծված ստեղծագործություն է:Նրա ընդհանրությունը կայանում է նրանում ,որ բոլորնել ունեն չափազանցություններ ,հրաշագործություններ, և նաև բոլորի վերջում հաղթում է բարին:
5.Հիշեք, վերապատմեք էպոսից 3 հրաշապատում հատված։
Հրաշապատում այն է որ, ոչ ոք չէին կարողանում կառուցել այդպիսի մեծ քարերով ամրոց և Սանասարը վարպետին ասաց ,որ վարպետը լարերը կապի ինքը քարերը կտեղադրի:Դավիթը մեծանումեր ժամերով և նրան իչքան կոշիկ էին կարում նրա ոտքով փոքր էր լինում:Նաև Որ Ծովինարը հղիանում է ջրից դաել է հրաշապատում:
Հրաշապատում այն է որ, ոչ ոք չէին կարողանում կառուցել այդպիսի մեծ քարերով ամրոց և Սանասարը վարպետին ասաց ,որ վարպետը լարերը կապի ինքը քարերը կտեղադրի:Դավիթը մեծանումեր ժամերով և նրան իչքան կոշիկ էին կարում նրա ոտքով փոքր էր լինում:Նաև Որ Ծովինարը հղիանում է ջրից դաել է հրաշապատում:
6.Գոնե 2 բաց (անպարկեշտ) արտահայտության օրինակ բերեք էպոսից։
Ցռան Վերգո, Իսմիլ խաթունը որ ասում է Սասունցի Դավիթը իմ ծիծը չի ուտե կպոկե:
Ցռան Վերգո, Իսմիլ խաթունը որ ասում է Սասունցի Դավիթը իմ ծիծը չի ուտե կպոկե:
7.Նշեք հերոսների «ծուռ» լինելու մեկական օրինակ (ամեն հերոսի համար)
Մեծ Մհեր-նա մենամարտում էր առյուծի դեմ, Սանասար-նա պապիկին դնում է իր ուսերին և հսկայական ամրոցի շուրջ կողմով ման տվեց, Սասունցի Դավիթ-որ նա փոքր տարիքում բարձրանում է հսկայական ծառը, Փոքր Մհերը կառուցում է կամուրջ մարդկանց ասում է անցեք կամուրջի վրայով հենց նրանք ցանկանում են անցնեն նա ասում է ես ձեր համար չեմ կառուցել տակով անցեք ,իսկ երբ տակով են անցնում ասում է վրայով անցեք:
Մեծ Մհեր-նա մենամարտում էր առյուծի դեմ, Սանասար-նա պապիկին դնում է իր ուսերին և հսկայական ամրոցի շուրջ կողմով ման տվեց, Սասունցի Դավիթ-որ նա փոքր տարիքում բարձրանում է հսկայական ծառը, Փոքր Մհերը կառուցում է կամուրջ մարդկանց ասում է անցեք կամուրջի վրայով հենց նրանք ցանկանում են անցնեն նա ասում է ես ձեր համար չեմ կառուցել տակով անցեք ,իսկ երբ տակով են անցնում ասում է վրայով անցեք:
8.Նշեք բարոյական 3 հատկանիշ, որ էպոսում պաշտպանվում է։ Բերեք օրինակներ։
9.Նշեք 3 հատկանիշ, որ մենակ Դավթին է հատուկ։
Նա մեծանում էր օր օրի, նա իր տարիքայինների մեջ միայն ինքներ կարողանում գուրզ գցել, և նաև նրա քաջությունը:
Նա մեծանում էր օր օրի, նա իր տարիքայինների մեջ միայն ինքներ կարողանում գուրզ գցել, և նաև նրա քաջությունը:
10.Համեմատեք Սասունցի Դավթին Սանասարի և Մեծ մհերի հետ (վերապատմեք այն հատվածները, որ կրկնվում են)։
Նրանք բոլորնել ուժեղ էին Ծուռ և խելացի և քաջ:Կրկնվում են այն մասերը որ Դավիթի և Մհերի զրույցը Քուռկիկ ջալալու հետ:
Նրանք բոլորնել ուժեղ էին Ծուռ և խելացի և քաջ:Կրկնվում են այն մասերը որ Դավիթի և Մհերի զրույցը Քուռկիկ ջալալու հետ:
11.Հեքիաթ կառուցեք տրված կաղապարով.
- Դեպի ինչ-որ նպատակ գնացող հերոս, որ սկզբում թույլ է, հետո ուժեղանում է կամքի, ազնվության կամ բարության շնորհիվ։
- Փորձություններ, որ անցնում է հերոսը։
- Մրցակիցներ, սրանց պարտությունը՝ անհրաժեշտ կամք չդրսևորելու և անազնվության պատճառով։
- Հերոսի հաղթանակը և դրա շնորհիվ ստացած իր «մրցանակը»։
- Ձեր հեքիաթի խրատը (բարոյականությունը. ինչ էիք ուզում ասել)։
11.Լինում
է չի լինում մի թագավոր ես թագավորին
ունենում է մի տղա ես տղան շատ թույլ է
լինում և ամբողջ օրը պարապ սարապ տան
նստած է լինում:Մի օր ես թագավորը իր
տղային ասում է.
-Գնա
տղա ջան աշխարհ- աշխարհ ման արի :
Տղան
ասում է.
-Ինչու
գնամ ենա ստեղ կնստեմ ինչիս է պետք:
Թագավորը
ասում է.
- Գնա
մարդ դառ թե չէ պորտաբույծ կմեծանաս:
Հաջորդ
օրը ես տղան իրերը հավաքում է գնում է
անհայտ ուղղությունով:Ճանապարհին տեսնում
է մի անօգնական մարդ չտեսնելու է տալիս
կառապանը ուզում է կանգնել օգնություն
տրամադրել,բայց տղան պատճառաբանում է,որ
ժամանակ չունենք,բայց կառապանը տղային
չլսելով կանգնում է:Հիվանդ մարդուն դնում
են կառքի մեջ,որ մոտակա պանդոկում
տեղավորեն:Բայց ճանապարհին հիվանդ մարդ
վերե կենում և ասում,որ ինքը ընդամենը
ուզում էր փորձեր տղայի բարիությունը:
Տղան
զարմացաց ասում է.
-Դուք
ովեք այդ անծանոթը պատասխանում է:
-Ես բարի
կախարդեմ և քո բարիության համար քեզ
հզորություն կտամ, բայց մի պայմանով պետք
է միայնակ առանց կառքի գնաս անտառի խորքը
և այնտեղ ես կբացահայտեմ քո ազնվությունը
ու բարիությունը:Տղան խորանում է առաջ
դեպի անտառի խորքը այնտեղ տեսնեում է մի
վիրավոր թռչուն երկմտանքի մեջ չի կարէ
առաջողանում որոշել օգնել թե չօգնել,
բայց
օգնում է և առաջանում է դեպի անտառի խորքը
այդ պահին մի ավազակի տեսքով մարդ վազելով
գալիս է իր վրա և ասում .
-Զինվորները
ընկել են իմ հետևից,որ գան այստեղ ասա որ
ինձ չես տեսել:
Երբ
զինվորները հասնում են տղային հարցնում
են ավազակի մասին տղան ասում է թե որ կողմ
գնաց և ավազակին բռնում են զինվորներից
մեկը ասում է ,որ ավազակը մարդ է սպանել:
Տղան
էլի առաջանում է տեսնում է,որ կառապանը
և բարի կախարդը իրեն են սպասում:
Բարի
կախարդը ասում է,որ շատ լավ անցավ
առաջադրանքը:
Տալիս
է մի սուր,որպես հիշատակ:
No comments:
Post a Comment