Monday, February 3, 2014

Ստուգողական

Ստուգողական
  1. Ո՞ր հեղինակը որ երկրի ներկայացուցիչն է։
ՀեղինակներԵրկրներ
Բերնար ՎերբերՖրանսիա
Ռոբերտ ՇեքլիԱմերիկա
Լուիս Ֆերնանդու ՎերիսիմուԲրազիլիա
Վոլֆգանգ ԲորխերթԳերմանիա
ԲախԻսպանիա (ավելորդ)
ԿորտասարԱրգենտինա

  1. Ո՞րը ում կենսագրական փաստերից է։
  • Երկար տարիներ աշխատել է ՅՈՒՆԵՍԿՈ-ում՝ որպես թարգմանիչ:խուլիո ----------------Կորտասար
  • Սիրել է նկարչություն և պատանեկության տարիներին զբաղվել է նաև աստղագիտությամբ։---------Բերնար Վերբեր
  • Պատերազմի ժամանակ դատապարտվել է զինվորների մարտական ոգին կոտրելու համար։---------Վոլֆգանգ Բորխերթ
  • Բանակում՝ Կորեայում, աշխատել է որպես գրագիր։----Ռոբերտ Շեքլի
  • Ամուսնացել է երեք անգամ, առաջին ամուսնությունից ունի վեց զավակ։------Բախ
  1. Ո՞րը ում ստեղծագործությունն է։
  • «Մարմինը» Ռոբերտ Շեքլի
  • «Դեղին ծաղիկը» Խուլիո Կորտասար
  • «Ողջո՜ւյն» Բախ
  • «Հանդիպում» Լուիս Ֆերնանդու Վերիսիմու
  • «Կեգլուղին» Վոլֆգանգ Բորխերթ
  1. Ինչո՞ւ Կորտասարի «Ճաշից հետո» նովելում հեղինակը չի կոնկրետացրել, թե ինչ արարած է տղայի խնամքին թողնված։ Գրիր այն նախադասությունը, որ քո կարծիքով պատմվածքի գլխավոր իմաստն է արտահայտում։ Հիմնավորիր պատասխանդ։

իմ կարծիքով այս պատվածքում կարևորը այն չէ թե ինչ արարած է տղաի խնամքին թողած, այլ կարևորը տղայի և իր ծնողների հակամարտությունն էր:
Ո՞վ գիտիինչ աչքերով են ինձ նայելու հայրիկն ու մայրիկըերբ նրան տեսնեն իմձեռքինԻհարկեգոհ են լինելուոր ես տարել եմ նրան կենտրոնման ածելու.Ծնողները գրեթե միշտ, այդպիսի բաներից գոհ են լինում:
  1. Վերիսիմուի «Քիթը» պատմվածքը ներկայացրու ընտանիքի անդամների տեսանկյունից։ Երեք նախադասություն բեր, որտեղ երևա, որ մարդիկ չեն հանդուրժում տարբերվողներին։
Ընտանիքի անդամների համար հաճելի չէր ապրել մի մարդու հետ ով միշտ ինչ որ քիթ էր կրում, ընտանիքի անդամները ամաչում էին նրա հետ դուրս գալ փողոց:Բայց ինչո՞ւ,հայրի՛կԴու չե՞ս գիտակցումոր շենքի ծաղրածուն ես դարձելԵս այլևս չեմկարողանում հարևանների դեմքին նայել ամոթիցՄայրիկն այլևս հասարակականկյանք չունի:Բայց ինչպե՞ս դուրս գա փողոց դնովի քթով մի մարդու հետ:
Գժվե՞լ է:
  1. Կարդա Վերբերի «Պարտվածների հիշողությունը» մանրապատումը, արտագրիր ամենաառանցքային նախադասությունը։ Բեր պատմությունից նմանօրինակ փաստեր։
Զոհված քաղաքակրթությունների հարմարվողականության միակ «թերությունն» իմ կարծիքով այն է, որ նրանք հավատացել են դրան:

  1. Կարդա «Կախովի սուրճ» ստեղծագործությունը, վերլուծիր վճարողի տեսանկյունից, «կախովի» սուրճից օգտվողի տեսանկյունից, այս ամենին կողքից դիտողի տեսանկյունից։ Տեղեկություններ գտիր հեղինակի մասին, նրա կենսագրությունից 3 անմենահետաքրքիր փաստերը բեր։
Վճարողի տեսանկյունից-
եթե վճարողը հնարավորություն ունենա գնելու կախովի սուրճ, ապա դա կնպաստի բոլոր նրանց ովքեր հնարավորություն չունեն գնելու սուրճ, իսկ եթե հնարավորություն չունի թող գնի միայն իր համար կամ ել ընդհանրապես չգինին ինչ է եղել մի քանի օր ել թող առանց սրճի ապրի :Բայց կարող է լինել այնպես, որ մի օր վճարես իսկ մյուս օրը հնարավորություն չունենաս վճարելու, և այդ դեպքում դու ինքդ օգտվես կախովի սրճից : Լավություն արա, գցիր ջուրը միշտ պետք է հիշես այս ասացվածքը : օգտվողի տեսանկյունից-
Օգտվողի համար միշտ չի կարող լինել կախովի սուրճ, դրա համար դեպք չէ միշտ հույսը դնել կախովի սուրճի վրա:
դիտողի տեսանկյունից-
Դիտողի տեսանկյունից գումար ունեցող մարդիկ լավից-վատից լավ գործ են անում գումար չունեցող մարդկանց համար:

Տոնինո Գուերա -Իտալացի բանաստեղծգրող և սցենարիստ։ 100-ից ավելի ֆիլմերիսցենարի հեղինակ է։ Սցենարներ է գրել մի շարքհանրահայտ ռեժիսորների համար` Ֆեդերիկո Ֆելինի, Միքելանջելո ԱնտոնիոնիԱնդրեյՏարկովսկի, Լուկինո Վիսկոնտի, Ֆրանչեսկո Ռոզի, Թեոդորոս Անգելոպուլոս և այլն։ Գրել էավելի քան 100 ֆիլմերի սցենարորոնցից շատերը համարվում են դասական գործեր։Ներկայացվել է  «Օսկարի»  «Կազանովա»,  «Ամարկորդ»  և«Ֆոտոխոշորացում»  ֆիլմերիհամար։ Նրա սցենարով ֆիլմերը 8 անգամ ստացել են Կաննի կինոփառատոնի գլխավորմրցանակը։

No comments:

Post a Comment